Tuesday, August 26, 2008

Nestum....

Oh...tak tau kenapa tapi 2 3 menjak aku gila makan/minum nesvita honey pastu siap tambah milo lagi hahaha...Berat badan pun dah naik 3kg lagi. Hari ni aku dah start exercise balik dah.Buat hip hop abs fat burning cardio. Mengah sket tapi yang tak tahannya hari ni kaki kanan buat hal pulak macam urat kaki ni dah lari sket. Anyway aku tetap akan exercise juga tak kiralah. Bab makan tu rasa macam control sket tapi biasalah ikut hati mah..anyway lepas ni kena control lagi tak nak dah berat cam dulu kat terlalu gemuk. Sekarang ni just nice jer bagi aku tapi naklah shahbaz tengok aku macam aku umur 18. Kurus gila baru dia "kanchoing"/cemas giler tengok aku hahaha... Tapi berbalik pada nesvita tadi apsal agaknya aku suka yang instant berbanding yang original yang kat dalam tin tu ek...entahlah. Dalam kepala ni pun masih fikir pasal nestum selain shahbazlah yang tu no 1. Yang pasti aku tetap akan makan nesvita macam aku makan evening primrose oil ngan multivitamin tuh...tiap hari....

No comments: