Wednesday, August 27, 2008

Sakit kaki nih.....

Aduh....sakit tul kaki aku ni...sejak pagi semalam lagi. Pulak nak jalan tambah lagi sakit nak2 kalau naik tangga. Ketika semangat nak exercise nilah yang kaki sakitlah macam nak patahkan semangat aku ni. Tapi biasalah aku sudah tekad mah macam aku tekad menyintai shahbaz tuh.Tidak akan mengalah lagi tetap akan terus mencuba walaupun terdapat halangan. Itulah kan boleh pulak aku teringat yang aku ada non aerobic video yang kurang impact pada kaki tak payah terkinja - kinja macam biasa. Nanti bila kaki dah ok bolehlah nak wat turbo jam yang ganas tuh hahaha. Sekarang ni pun, pace slow jer dulu bukan main lagi sampai boleh belasah 1 1/2 jam wat exercise saje. Anyway tak leh paksa diri nanti jadi lagi melarat pulak. Aduh, tapi apapun harap kaki ni cepat ok tak selesa jalan terhencot - hencot.

No comments: